Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

پانل های اکسید منیزیم بهترین و پرکاربردترین جایگزین برای دیوارها و ورق های پوششی نظیر مغز خام mdf هستند. با توجه به سازگاری بالایی که با محیط زیست نیز دارند می توانند در قسمت های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار بگیرند. از جمله کف، سقف، دیوار و نما مورد استفاده قرار می گیرند.

همچنین این پانل ها در دکوراسیون داخلی و ساخت کابینت کاربرد بسیار عالی و موثری دارند. از آنجاییکه پانل های اکسید منیزیم ویژگی هایی همچون ضد حرارت و رطوبت و کپک دارد می تواند به طور گسترده در کابینت سازی و صنایع mdf مورد استفاده قرار بگیرند.

انواع پانل های اکسید منیزیم

پنل های اکسید منیزیم در فرم های گوناگونی یافت می شوند و بسته به شرایط استفاده در ساختمان، ابعاد و ضخامت های متفاوتی دارند.

 

پانل معمولی

از پر کاربرد ترین پانل های HB Board پانل معمولی است که در ابعاد و ضخامت های مختلفی تولید می شود و کاربردهای زیادی در ساخت و ساز دارد.

از این پانل ها می توان به عنوان دیوارهای پیش ساخته داخلی و خارجی، سقف و کف کاذب، پارتیشن بندی و مغز خام با قابلیت روکش شدن استفاده کرد.

پانل دکوراتیو

پانل های دکوراتیو HB Board قابلیت رنگ پذیری، چاپ، CNC و روکش های مختلف دارد و به عنوان مواد پایه در دکوراسیون داخلی در صنعت ساختمان سازی استفاده می شود.

نصب سریع و آسان و تنوعی که در رنگ و طرح پذیری دارند باعث شده این محصول بسیار مورد توجه مهندسین و سازندگان قرار گیرد.

ساندویچ پانل

ساندویچ پانل HB Board جزء مصالح ساختمانی پیش ساخته هستند که عایق مناسبی برای حرارت محسوب میشوند.این محصول در دو نوع دیواری و سقفی برای ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند و حمل و نصب بسیار آسانی دارند.

خانه های پیش ساخته

خانه های پیش ساخته HB Board نسل جدیدی از این بنا ها هستند که برای سکونت و کار مناسب می باشند از این خانه های پیش ساخته می توان جهت اقامتگاه و یا ساخت کارگاه های موقت استفاده کرد و با توجه به قابلیت بازیافت و سازگاری که با محیط زیست دارند کاربرد فراوانی خواهند داشت.

نصب و حمل آسان ویژگی بارز ورق های اکسیدمنیزیم

پانل های اکسید منیزیم HB Board به دلیل وزن کم و استحکام بالایی که دارند حمل و نصب آسانی دارند، این پانل ها را می توان به راحتی علامت گذاری کرد و برای برش نیز نیاز به ابزار خاصی ندارند.

کاربرد های ورق های اکسید منیزیم

در ساخت سردخانه ها

در صنعت تولیدات اثاث منزل (کمد، قفسه و کابینت، جایگزین ام دی اف )

در ساخت مدارس، هتل ها، خوابگاه ها، ساختمان های نظامی، پناهگاه های جنگی و مقاوم در برابر زلزله

در صنعت کشتیرانی، هواپیماسازی، صنایع نظامی و

تجهیزات پزشکی و جلوگیری از نفوذ اشعه  X-Ray

به‎ عنوان نمای داخلی و خارجی در انواع ساختمان ها (مدارس، هتل ها )

به ‎عنوان روکش خارجی و عایق حرارتی

به ‎عنوان دیوارهای جداکننده در بخش های داخلی ساختمان

جایی که عایق ضد حریق مورد نیاز است

جایی که عایق رطوبتی مورد نیاز است

جایی که سطح بالایی از عایق صوتی مورد نیاز است

به ‎عنوان سقف های کاذب ساختمان

به ‎عنوان کف کاذب ساختمان

به ‎عنوان پوشش سقف خارجی

به ‎عنوان دیوارهای داخلی، خارجی، کف و سقف ساختمان های پیش ساخته با اسکلت فلزی

پانل های HB Board با استفاده از تکنولوژی روز دنیا تولید می شوند و با توجه به ویژگی های منحصر به فرد و کاربردهای متعددی که در صنعت ساختمان سازی دارند می توانند در روند صنعتی شدن ساخت و ساز در کشور بسیار موثر باشند.

کلیه حقوق متعلق است به اچ بی بورد – راه اندازی : آرت دیزاین